B2B


Celem wdrażania systemów powszechnie określanych jako B2B lub B2C jest automatyzacja przepływu pracy i wartości pomiędzy kontrahentami. Szybkość obsługi transakcji niejednokrotnie decyduje o wyborze przez klienta danego dostawcy produktów lub usług.

Wdrażana przez nas platforma do obsługi transakcji jest rozwiązaniem w pełni konfigurowalnym, mogącym być zastosowanym praktycznie w każdej branży i pozwalającym na interakcję pomiędzy uczestnikami procesu biznesowego - interakcję ukierunkowaną na optymalizację czasu i kosztów oraz eliminację tradycyjnego przepływu dokumentów.

Kluczowe obszary wsparcia:

  • Relacje z klientem - CRM
  • Transakcje - obsługa klienta np. w obszarze serwisu, napraw itp.,
  • Sprzedaż produktów i usług,
  • Zamówienia i dostawy,
  • Marketing lojalnościowy,
  • Przepływ pracy i dokumentów.

W ramach platformy dostępne są kompletne narzędzia do kontaktu z odbiorcami i dostawcami biznesowymi i indywidualnymi przez internet oraz wspierające integrację z systemami księgowymi i magazynowymi. Dzięki możliwej indywidualizacji rozwiązań zastosowanych w systemie informatycznym możliwe jest pełne dopasowanie systemu do procesu biznesowego.

Dla wybranych branż oferujemy gotowe, skonfigurowane rozwiązania branżowe, uwzględniające specyfikę pracy z klientem i logikę realizowanych przez firmę działającą w danej branży procesów biznesowych. Ma to z jednej strony wpływ na szybkość zrealizowania wdrożenia u klienta, a z drugiej daje też możliwość wdrożenia nowych rozwiązań, dotychczas niewykorzystywanych w firmie.

Zadzwoń do nas jeżeli:

  1. Posiadasz wielu odbiorców i dostawców, z którymi wymieniasz duże ilości dokumentów i informacji, szczególnie w oparciu o telefon, mail itp.
  2. Czas i pewność realizacji zamówień jest kluczowa w Twoim biznesie
  3. Tracisz biznes ze względu na trudności w dostępie do informacji i zarządzania realizowanymi zleceniami
  4. Twoi dostawcy i odbiorcy chcą przenieść współpracę do internetu
  5. Chcesz działać szybciej, sprawniej, efektywniej, a w konsekwencji zaoszczędzić pieniądze i wypracować większe zyski

Korzyści dla Twojej firmy:

  1. Poprawa efektywności obsługiwanych zleceń, zamówień itp.
  2. Automatyzacja pracy - eliminacja pomyłek i możliwości utraty transakcji
  3. Redukcja kosztów operacyjnych obsługi transakcji
  4. Koncentracja na działaniach tworzących wartość, a nie administracyjnej obsłudze transakcji