Celem wdrażania systemów powszechnie określanych jako B2B lub B2C jest automatyzacja przepływu pracy i wartości pomiędzy kontrahentami. Szybkość obsługi transakcji niejednokrotnie decyduje o wyborze przez klienta danego dostawcy produktów lub usług.
Wdrażana przez nas platforma do obsługi transakcji jest rozwiązaniem w pełni konfigurowalnym, mogącym być zastosowanym praktycznie w każdej branży i pozwalającym na interakcję pomiędzy uczestnikami procesu biznesowego - interakcję ukierunkowaną na optymalizację czasu i kosztów oraz eliminację tradycyjnego przepływu dokumentów.
Kluczowe obszary wsparcia:
- Relacje z klientem - CRM
- Transakcje - obsługa klienta np. w obszarze serwisu, napraw itp.,
- Sprzedaż produktów i usług,
- Zamówienia i dostawy,
- Marketing lojalnościowy,
- Przepływ pracy i dokumentów.
W ramach platformy dostępne są kompletne narzędzia do kontaktu z odbiorcami i dostawcami biznesowymi i indywidualnymi przez internet oraz wspierające integrację z systemami księgowymi i magazynowymi. Dzięki możliwej indywidualizacji rozwiązań zastosowanych w systemie informatycznym możliwe jest pełne dopasowanie systemu do procesu biznesowego.
Dla wybranych branż oferujemy gotowe, skonfigurowane rozwiązania branżowe, uwzględniające specyfikę pracy z klientem i logikę realizowanych przez firmę działającą w danej branży procesów biznesowych. Ma to z jednej strony wpływ na szybkość zrealizowania wdrożenia u klienta, a z drugiej daje też możliwość wdrożenia nowych rozwiązań, dotychczas niewykorzystywanych w firmie.